10 anys de la maqueta de la Batalla de Cardedeu

Publicat el 4 desembre, 2018

El 16 desembre de 2008 va fer 200 anys de La Batalla de Cardedeu: un enfrontament entre tropes napoleòniques i espanyoles durant la Guerra del Francés.

Fa 10 anys es va commemorar el bicentenari amb la publicació de llibres, l’edició d’un joc d’estratègia ambientat en la batalla, conferencies, cines fòrums i debats a més d’una exposició al Museu Arxiu Tomàs de Cardedeu comissariada per l’historiador Xavier Hernàndez i que va comptar en tot moment amb la col·laboració de l’entitat cardedeuenca del Cardot, encarregat de construir una de les peces més sognificatives de l’exposició: la maqueta de la batalla de Cardedeu.

Una maqueta feta per l’entitat a més de col·laboradors particulars i l’Associació de Pessebristes de Cardedeu

La maqueta, que ha estat muntada i desmuntada diverses vegades i traslladada a diferents espais del municipi,  l’Associació El Cardot l’ha tornada a muntar i es podrà visitar en hores concertades al despatx del bufet d’advocats Cardedeu Legal.

Us hi esperem.