Música al jardí >> ACTIVITAT ANUL·LADA!!

Dins les Jornades Europees del Patrimoni
Publicat el 1 octubre, 2018

Diumenge 14 d’octubre a les 12 h

Al jardí de la Torre Viader

Activitat gratuïta

Dins el marc de les Jornades Europees del Patrimoni 2018

Cal reserva prèvia

ACTIVITAT ANUL·LADA PER PLUJA!!

ES PROGRAMARÀ DE NOU A LA PRIMAVERA 2019.

Un concert de petit format en un entorn idíl·lic, el jardí noucentista de la Torre de Viader de Cardedeu, obra de Manel Joaquim Raspall, arquitecte modernista i noucentista autor de moltes de les cases per l’estiueig a Cardedeu.

El concert anirà a càrrec de la pianista italiana Patrizia Marcatello, i del clarinetista Antonio Amanti, que interpretaran un recital amb obres de Poulenc, Kovacs i Gershwin (piano i clarinet) i Debussy i Mompou (piano sol).

Marc Viader, industrial lleter amb marques com la Letona o Cacaolat, va encarregar a l’arquitecte Raspall la seva casa per a l’estiueig que fou construïda entre el 1917 i el 1921 i es considera d’estil noucentista on en destaca el retorn al món clàssic amb frontons, columnes i balaustrades així com una composició moderada i equilibrada.

Cal reserva prèvia trucant al 938713070 o per correu a museu@cardedeu.cat.

Amb la col·laboració de la Fundació Viader i Small Byosistems Lab