Fontada modernista als pinetons

Publicat el 25 setembre, 2018

T’ESTEPEREM A CARDEDEU !

Un any mes, et convidem a viure una EXPERIÈNCIA DIVERTIDA.

Cardedeu recrea el final de l’estiueig, amb activitats al carrer, un itinerari guiat acompanyat de petites escenificacions teatrals pels jardins i les cases d’estiueig de finals del segle XIX i principis del XX.

Una oportunitat per a participar, viure i reviure l’experiència de l’estiueig de principis del segle XX amb propostes per a totes les edats.

Les activitats començaran el dissabte 6 d’octubre per la tarda amb una fontada d’estiuejants (Artescena) acompanyats d’orquestrina (Aires del Montseny) que es desplaçaran plegats des de la plaça de Sant Joan fins al parc dels Pinetons on a més de jocs tradicionals i circ els participants podran berenar un llonguet amb xocolata com era tradició temps enrere. A més, l’Agrupació Coral Cardedeuenca oferirà un concert com a cloenda de l’activitat.

Fontada amb jocs d’abans i circ per a grans i petits

A les 18 h

Inici del recorregut al Museu

Us proposem un passeig musicat i teatralitzat fins al parc dels Pinetons on podrem participar d’activitats per a tota la família, amb jocs tradicionals, circ i berenar per a tothom!

Acabarem l’activitat amb un petit concert de la Coral Cardedeuenca.

Amb acompanyament musical a càrrec d’Aires del Montseny i escenes teatralitzades de la mà d’Artescena.

Activitat gratuïta

En cas de pluja, les activitats es faran a la pista coberta del parc de Pompeu Fabra