Exposició de pintures a la capella de Sant Corneli

Publicat el 5 setembre, 2018

A partir del 7 de setembre es podrà visitar a la capella de Sant Corneli l’exposició dels treballs fets pels alumnes del curs de pintura del Casal Dr. Daurella del MATBC.

La inauguració, tindrà lloc el proper divendres 7 de setembre a les 7 del vespre, a la capella on es mostraran els treballs fets pels alumnes del curs de pintura del Casal Dr. Daurella, des de pintures a l’oli, aquarel·les o dibuixos.

L’artista Eva Arrizablaga és la professora del curs de pintura del Casal Dr. Daurella; un curs anual i que juntament amb el curs de ceràmica, també del casal de Cultura Dr. Daurella, es duen a terme al casal dels avis de Cardedeu d’octubre a juny.

Pintura –  curs 2017-2018

A la Capella de Sant Corneli

Museu Arxiu Tomàs Balvey

Del 7 al 16 de setembre de 2018

Hoari:

Tardes de dilluns a dissabte de 18 a 21h

Matins de dissabtes i diumenges d’11 a 14h

Trobareu tota la informació sobre els cursos del Casal de Cultura Dr. Daurella AQUÍ!