Cursos d’art del Casal Dr. Daurella

Publicat el 3 setembre, 2018

Per a tots aquells i aquelles que vulgueu descobrir el món de la pintura i de la ceràmica, ja podeu apuntar-vos als cursos de ceràmica i pintura del Casal Dr. Daurella.

Com cada any, des del Casal Dr. Daurella del Museu de Cardedeu, oferim els curss de pintura i de ceràmica, on l’alumnat podrà aprendre de manera creativa les diferents disciplines artístiques.

Les professores encarregades de dur a terme els cursos són Eva Arrizabalaga pel curs de pintura i Rosa M. Viader pels de ceràmica.

Aquests cursos són anuals i es duen a terme al casal dels avis de Cardedeu i van d’octubre a juny.

Per més informació, podeu consultar els programes de cada curs als següents enllaços o a recepció del Museu:

Per apuntar-vos als cursos, cal trucar al museu, al 9387130 o enviar un correu electrònic a museu@cardedeu.cat