Música al jardí

Activitat gratuïta

Dins el marc de les Jornades Europees del Patrimoni 2018

Cal reserva prèvia

Un concert de petit format en un entorn idíl·lic, el jardí noucentista de la Torre de Viader de Cardedeu, obra de Manel Joaquim Raspall, arquitecte modernista i noucentista autor de moltes de les cases per l’estiueig a Cardedeu.

El concert anirà a càrrec de la pianista italiana ‘Patrizia Marcatello’, que interpretarà un recital de piano sol amb obres de Beethoven, Chopin, Debussy i Mompou.

Marc Viader, industrial lleter amb marques com la Letona o Cacaolat, va encarregar a l’arquitecte Raspall la seva casa per a l’estiueig que fou construïda entre el 1917 i el 1921 i es considera d’estil noucentista on en destaca el retorn al món clàssic amb frontons, columnes i balaustrades així com una composició moderada i equilibrada.

Cal reserva prèvia trucant al 938713070 o per correu a museu@cardedeu.cat.