Diada Modernista 2018

Publicat el 15 juliol, 2018

Un any més, el MATBC recordarem el final de l’estiueig a la Diada Modernista 2017  dissabte 6 i diumenge 7 d’octubre

Us proposem dos dies plens d’activitats, teatre, música, jocs per a tota la familia i un itinerari guiat acompanyat de petites escenificacions teatrals, pels jardins i les cases d’estiueig del Cardedeu de finals del segle XIX i principis del XX.

Vine a Cardedeu, participa i viu l’experiència de l’estiueig de principis del segle XX. Hi ha Propostes per a totes les edats!

T’hi esperem!

DISSABTE 6 D’OCTUBRE 2018

Fontada amb jocs i circ per a grans i petits al Parc dels Pinetons

A les 18 h

Sortida de la Plaça de SAnt Joan

Us proposem una tarda al parc plena d’activitats per a tota la família, amb jocs tradicionals, circ, música i berenar per a tothom!

Dinamitzat per Artescena

Ventura

A les 19 i a les 21.30h

Espectacle teatral en el marc de l’espai modernista de la Torre Viader, on quatre vides diferents s’uniran per un sol fet. A càrrec de MeriYanes Produccions i David Planas

Cal reserva prèvia

DIUMENGE  7 D’OCTUBRE 2018

Vine a Cardedeu, participa i viu l’experiència de les escenes d’estiueig de principis del segle XX. El final de l’estiueig. Hi ha propostes per a totes les edats!

A partir de les 10 del matí i durant tot el dia a la plaça de Sant Joan, parades de brocanters, botigues obertes amb aparadors d’època, danses i músiques d’abans, teatre i moltes coses més!

Ruta Raspall teatralitzada

A les 10.30 h – Punt de trobada al jardí del Museu Arxiu Tomàs Balvey

Preu 7€ general / 5€ reduïda

Cal fer reserva prèvia

Itinerari guiat per descobrir, tot passejant, l’arquitectura per a l’estiueig de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu.

L’itinerari s’acompanyarà de petites escenificacions i tastets musicals en els diferents escenaris modernistes.

DESCARREGA’T EL FULLETÓ AQUÍ!