Montserrat Gorina Ysern cedeix en dipòsit objectes etnogràfics al Museu

Publicat el 29 juny, 2018

Utensilis i estris procedents de la Quinta Borrell del barri de la Creu.

La senyora Montserat Gorina Ysern ha cedit en dipòsit diversos objectes etnogràfics al Museu Arxiu Tomàs Balvey provinents de la Quinta Borrell, una finca de 1883 situada al carrer del Sagrat Cor i inclosa al Pla especial i Catàleg del Patrimoni Arquitectònic i Urbanístic de Cardedeu. L’alcalde accidental, Joan Masferrer, i la Sra. Montserrat Gorina, han signat aquest matí el document de dipòsit d’aquests objectes.

La Sra. Gorina és neboda i hereva de la Sra. Núria Isern Fontanet, l’última propietària de la finca, i ha lliurat en dipòsit i sense restricció d’ús una sèrie d’eines d’oficis i utensilis antics propietat de la família.

Alguns d’aquest objectes són unes balances, clemàstecs, una planxa, i eines diverses que seran incventeriats i passaran a formar part del fons del MATBC

Cardedeu, 28 juny 2018