Visites singulars | Joan Grífols. Una passió un temps. Ràdio Cardedeu

Publicat el 22 juny, 2018

Us proposem un seguit de visites singulars a l’exposició “Joan Grífols. Una passió, un temps. Ràdio Cardedeu” de la mà d’antics companys i amics d’en Joan i nous membres de Ràdio Cardedeu.

Un recorregut ple de vivències i anècdotes explicades pels membres de Ràdio Televisió Cardedeu, d’ara i d’abans que de ben segur no ens deixaran indiferents.

Amb catàleg de l’exposició per a tots els participants.

Visites singulars:

01/07/18 a les 12h: visita vermut

05/07/18 a les 18h: visita berenar, amb borrego tou i Cacaolat

20/07/18 a les 22h: visita amb música de DJ Espectacular i tast de Cervesa Sant Jordi

Preu de l’activitat: 5€ general / 3€ reduïda

L’exposició: “Joan Grífols. Una passió un temps. Ràdio Cardedeu”vol ser un recorregut per la història de Ràdio Cardedeu de la mà del seu fundador i col·leccionista, Joan Grífols, coincidint amb els 10 anys de la seva mort.

L’ exposició ha estat organitzada des del MATBC conjuntament  amb Radio Televisió Cardedeu i la família Grífols.