Adolescència i sexe | Xerrada

Publicat el 22 juny, 2018

Dijous 19 de juliol a les 19h

Adolescència i sexe

Us presentem una xerrada per a famílies d’adolescents i pre-adolescents on es donaran eines per acompanyar-los en la seva sexualitat.

En el marc de l’exposició “Si tu ni decideixes, decidiran per tu! Salut sexual i reproductiva” a la segona planta del MATBC.

A càrrec de Laia Sala*, psicòloga i acompanyament a l’exposició amb Merche Garcia i Susana Sancho, llevadores de l’ASSIR Granollers-CAP Cardedeu.

“Si tu no decideixes, decidiran per tu”

És una exposició que vol mostrar com la Salut sexual i reproductiva aplega tot el que pren part en les relacions afectives, sexuals i reproductives des de l’època adolescent fins a l’adulta.

Un recorregut per la sexualitat des de la prevenció i conductes sexuals, el significat d’estimar, efectivitat i plaer, i l’adolescència i els canvis.

En el marc de la farmpacia Balvey.

Una exposició feta en col·laboració pel MATBC, l’Ajuntamnet de Cardedeu i el CAP Can Borràs.

*Laia Sala destina part del seu temps professional a dinamitzar tallers de prevenció i promoció de la salut en diferents centres educatius de primària i secundària. Principalment en tres àmbits: Educació i gestió emocional, Promoció d’un desenvolupament afectiu i sexual sa i Prevenció de riscos associats al consum de substàncies.
També forma part d’un gran equip i estic especialitzada en Psicologia Infantil i psicoteràpia per a gent jove.