Activitats programades pel Dia Internacional dels Museus

Publicat el 20 abril, 2018

Divendres 18  de maig durant tot el dia

Portes obertes al Museu amb vista guiada gratuïta a les 12 i a les 18h. Enguany el lema del DIM segons la ICOM és “Museus hiperconnectats: Nous enfocs, nous públics”.

Magatzems oberts. La nit al Museu

Divendres 18 de maig a les 21h

En el marc del Dia Internacional dels Museus i la Nit dels Museus, us proposem un seguit de visites al magatzem del MATBC. Una oportunitat de conèixer el conjunt del fons Balvey.

Amb actuació de la ballarina Sonia Sánchez als mateixos magatzems en acabar la visita acompanyada d’ Ivan Gonzalez, trompeta i Joan Anton Pich, violoncel.

Trobada al Museu Arxiu Tomàs Balvey

Activitat gratuïta

La màgia de les herbes

Dissabte 19 de maig a les 12h

Les herbes, com a remeieres, guarden secrets, història i màgia ancestral. Els seus colors i les seves propietats han inspirat des de temps antics, rituals, tradicions i mites.

A càrrec de Cristina Martí, diplomada en herboristeria i divulgadora de remeis casolans

En el marc de la Fira de Sant Isidre

Activitat gratuïta