Històries del Follet Verdet

Publicat el 27 març, 2018

Coneixeu les històries del Follet Verdet?

…el petit i entremeliat amic del museu que fa més de 5.000 anys viu a Cardedeu?

Vine per Sant Jordi a descobrir-ho de la mà de Sessi Sitjà.

Amb taller al finalitzar la visita.

DIA: Dissabte 21 d’bril

LLOC: A la plaça Joan Alsina

HORA: a les 12h

Activitat Gratuïta

El follet Verdet és una figura imaginària que, amb una història que comença fa més de 4.000  anys, i va ser creat per la il·lustradora Maria Vidal l’any 2006 que va presentar un personatge curiós i entremaliat, amb un cap ple de plantes medicinals, com les del jardí del Museu, i que utilitza per a fer pòcimes i xarops com els antics de la farmàcia Balvey. Volgudament s’ ha fet viure al Museu de Cardedeu, per ser amic personal d’en Tomàs Balvey. I ara avorrit d’ estar sol, ha volgut fer nous amics i explicar les seves històries.

Aquestes publicacions formen part de la col·lecció de contes “Històries de la Història del Follet Verdet”. Unes històries que tindran com a protagonista i fil conductor el personatge del Follet Verdet del Museu i de la seva mà i a partir dels seus records i dels objectes del Museu, les aventures succeiran en diferents períodes de la història i espais patrimonials: en temps dels romans, a l’any 1.000 o en plena batalla de Cardedeu del 1808.