Si tu no decideixes, decidiran per tu!

En el marc de la farmàcia Balvey
Publicat el 19 març, 2018

“La salut sexual és un estat de benestar físic ,emocional, mental i social relacionat amb la sexualitat; no és només  l’absència de malaltia, disfunció o debilitat. La salut sexual requereix un apropament positiu i respectuós cap a la sexualitat  i les relacions sexuals així com la possibilitat  d’obtenir  plaer i experiències sexuals segures, lliures de coerció, discriminació i  violència. Perquè la salut sexual s’aconsegueixi i es mantingui, els drets sexuals de totes les persones han de ser respectats , protegits i complerts.”

Organització Munidal Per la Salut, 2002

Una exposició que vol mostrar com la Salut sexual i reproductiva aplega tot el que pren part en les relacions afectives, sexuals i reproductives des de l’època adolescent fins a l’adulta.

Una exposició que fa un recorregut per la sexualitat des de la prevenció i conductes sexuals, el significat d’estimar, efectivitat i plaer, i l’adolescència i els canvis.

En el marc de la farmpacia Balvey.

Una exposició feta en col·laboració pel MATBC, l’Ajuntamnet de Cardedeu i el CAP Can Borràs.