Assemblea Amics del Museu

Publicat el 6 març, 2018

Un any més, els amics i amigues del Museu ens vam trobar per  poder conversar i intercanviar impressions respecte les activitats i accions de futur del MATBC.

Va ser el passat divendres 16 de març a les 18h i abans de començar l’activitat els amics i amigues van tenir una sorpresa. Tomàs Balvey els esperava per a fer-los hi una visita guiada a la seva col·lecció.

Despés de la visita es va fer l’assemblea anual posant en comú les accions fetes pel museu al llarg del 2017 i presentant les de futur.

També es van fer propostes per a les sortides d’amics i es va acordar entre tots els participants, anar a  visitar la farmàcia monacal de Vallbona de les Monges el proper 10 de maig i al museu del Ferrocarril el 18 d’octubre.

Per a tots aquells i aquelles que encarano sou amics, podeu fer.vos-en en qualsevol moment i podras gaudir dels seus avantatges i de la possibilitat de participar en la cultura, en la difusió i en la projecció del patrimoni i la història de Cardedeu.

Si vols fer-te amic del museu i conèixer les diferents modalitats d’amic, descarrega’t i omple la butlleta  i porta-la al museu o posa’t en contacte amb nosaltres!

Pots descarregar-te-la AQUÍ!