Fem un pot de farmàcia! | Activitat familiar

Publicat el 16 febrer, 2018

Us proposem, pel proper dissabte 17 de març a les 17.30h,  una activitat per a grans i petits on decorarem un pot de farmàcia de ceràmica que podrem utilitzar per guardar-hi les diferents plantes remeieres.

En el marc de la Farmàcia Balvey que permetrà als més petits descobrir quins medicaments es feien servir antigament i com es conservaven.

Una activitat que permetrà als més petits conèixer com es dispensaven i emmagatzemaven les plantes medicinals del nostre entorn així com diferents tècniques decoratives dels pots de ceràmica que les conservaven.

De la mà de la ceramista-artesana Rosi Viadé.

El taller es farà a l’aula didàctica del museu i té un cost de 3€ per nen i un acompanyant. Cal fer reserva prèvia trucant al 938 713 070,  ja que l’espai és limitat.