Ruta Raspall. Modernisme d’estiueig a Cardedeu | Itinerari guiat

Publicat el 12 febrer, 2018

Diumenge  4 de novembre, ruta Raspall a Cardedeu

Última ruta fins el març!

Vine a conèixer el modernisme d’estiueig a Cardedeu!

Trobada al Jardí del Museu Arxiu Tomàs Balvey

HORA: 10.30h

Preu: 7 € adults; 5 € reduïda

Cal reserva prèvia al 938713070

Un passeig per conèixer el modernisme d’estiueig a Cardedeu el proper diumenge 4 de novembre a les 10.30h.

Amb tast de cervesa artesanal Sant Jordi feta a l’antic magatzem de gra de Cal Peó, primera mostra d’urbanisme industrial modernista a Cardedeu.

El Museu Arxiu Tomàs Balvey proposa cada primer diumenge de mes, descobrir, tot passejant, l’arquitectura per a l’estiueig a Cardedeu. Des de les cases i torres envoltades de jardí, fins a l’arquitectura civil amb parcs, fonts i dissenys urbanístics. I alhora conèixer l’obra de l’arquitecte vallesà Manuel Joaquim Raspall (1877-1937) qui va treballar com arquitecte públic i privat en nombroses poblacions de la comarca del Vallès Oriental, entre elles Cardedeu, municipi que conserva nombrosos testimonis del temps de l’estiueig.

La ruta Raspall es pot fer de març a juny i d’octubre a novembre. Cal reserva prèvia trucant al 938713070