Presentació del catàleg: Sabala. Coneix-te a tu mateix

Dins el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent
Publicat el 21 novembre, 2017

Us proposem una visita per l’exposició “Sabala. Coneix-te a tu mateix” de la mà de la pròpia artista coincidint amb la presentació del catàleg de la mateixa exposició.

Una oportunitat per dialogar amb l’artista i la seva obra.

Dia: divendres 15 de desembre

Hora: a les 19h

Lloc: Planta baixa del MATBC

Activitat gratuïta

Sabala. Coneix-te a tu mateix

Una exposició de l’artista Sabala dins el Cicle Cardedeu amb l’Art Vigent on mostra, amb la seva obra les emocions quotidianes amb totes les seves imperfeccions per tal de provocar, amb ironia i sentit de l’humor, una emoció estètica, partint de la realitat i exagerant-la.
La pintura de Sabala es caracteritza per grans dones, amb grans nassos per on respiren i també pensen per així explicar, amb ironia, la seva quotidianitat.
Coneix-te a tu mateix mostra com de complicat pot ser saber qui és un mateix i com, un cop creiem que ho sabem, ja no ho som per la pròpia evolució que hem fet. Amb aquesta exposició, Sabala pretén resoldre pintant, tots aquells dubtes, pors i complexes que tenim nosaltres mateixos, per un cop compresa, explicar-la amb humor.

“Pinto els temes infinits que em dóna l’ésser humà en general, i la dona, en particular; i m’he adonat que he pintat durant gairebé 40 anys uns personatges sempre de la mateixa edat madura, sempre amb grans nassos, sempre amb humor. Quan vaig començar a observar el comportament humà, el llenguatge no verbal del cos humà era una joveneta, i avui ja els he superat en edat.
Segueixo pintant per seguir comprenent i explicant amb humor i a tot color. La vida no deixa de sorprendre.”