Èxit de la Setmana de la Ciència al Museu

Publicat el 21 novembre, 2017

Un any mes el Museu Arxiu Tomàs Balvey hem celebrat amb èxit la Setmana de la Ciència.

Enguany, s’han organitza diferents activitats de difusió científica per a instituts així com xerrades i activitats familiars al llarg del cap de setmana. Una setmana plena d’activitats que ha cobert diferents franges d’edat, des dels mes petits al públic adult i que ha comptat amb prop de 500 visitants.

L’edició d’aquest any ha estat dedicada al Turisme Sostenible amb motiu de la celebració de l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, promogut per Nacions Unides, i que aspira a sensibilitzar els responsables de prendre decisions i el públic en general de la contribució del turisme sostenible al desenvolupament.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Descarrega’t la notícia completa AQUÍ!