Sabala. Coneix-te a tu mateix

Publicat el 25 setembre, 2017

Un any més, el MATBC presenta  l’exposició del Cicle Cardedeu amb l’Art Vigent 2017, “Sabala. Conèix-te a tu mateix” que tindrà lloc a les sales del Museu del 29 de setembre de 2017 al 4 de març de 2018.

La inauguració serà el mateix divendres 29 de setembre a les 19h i anirà a càrrec de l’alcalde de Cardedeu, Enric Olivé i la regidora de Desenvolupament Econòmic Local, Núria Hernández, juntament amb l’artista Sabala.

L’acte s’acompanyarà d’un concert de FMG Music al jardí del museu.

Una exposició de l’artista Sabala dins el Cicle Cardedeu amb l’Art Vigent on mostra, amb la seva obra les emocions quotidianes amb totes les seves imperfeccions per tal de provocar, amb ironia i sentit de l’humor, una emoció estètica, partint de la realitat i exagerant-la.

La pintura de Sabala es caracteritza per grans dones, amb grans nassos per on respiren i també pensen per així explicar, amb ironia, la seva quotidianitat.

Coneix-te a tu mateix mostra com de complicat pot ser saber qui és un mateix i com, un cop creiem que ho sabem, ja no ho som per la pròpia evolució que hem fet. Amb aquesta exposició, Sabala pretén resoldre pintant, tots aquells dubtes, pors i complexes que tenim nosaltres mateixos, per un cop compresa, explicar-la amb humor.