Sabala. Coneix-te a tu mateix

Amb concert de FMG MUSIC

Dins el cicle: Cardedeu amb l’art vigent 2017
SABALA. CONEIX-TE A TU MATEIX
Per trobar-te, t’has de conèixer.
Una exposició de l’artista Sabala dins el Cicle Cardedeu amb l’Art Vigent on mostra, amb la seva obra les emocions quotidianes amb totes les seves imperfeccions per tal de provocar, amb ironia i sentit de l’humor, una emoció estètica, partint de la realitat i exagerant-la.
La pintura de Sabala es caracteritza per grans dones, amb grans nassos per on respiren i també pensen per així explicar, amb ironia, la seva quotidianitat.
Coneix-te a tu mateix mostra com de complicat pot ser saber qui és un mateix i com, un cop creiem que ho sabem, ja no ho som per la pròpia evolució que hem fet. Amb aquesta exposició, Sabala pretén resoldre pintant, tots aquells dubtes, pors i complexes que tenim nosaltres mateixos, per un cop compresa, explicar-la amb humor.

“Pinto els temes infinits que em dóna l’ésser humà en general, i la dona, en particular; i m’he adonat que he pintat durant gairebé 40 anys uns personatges sempre de la mateixa edat madura, sempre amb grans nassos, sempre amb humor. Quan vaig començar a observar el comportament humà, el llenguatge no verbal del cos humà era una joveneta, i avui ja els he superat en edat.
Segueixo pintant per seguir comprenent i explicant amb humor i a tot color.
La vida no deixa de sorprendre.”

Sabala
Nascuda a Barcelona l’any 1956, estudia Belles Arts a la Universitat de Barcelona i Disseny Industrial a l’Escola d’Arts i Oficis de Barcelona.
Ha exposat a ciutats com Barcelona, Mallorca, Girona i també a França, Mònaco, Alemanya o els Estats Units, Hong Kong, Mèxic i té obra exposada al Museu Würth de Logroño, al Museu de Pollença o a la Fundació la Caixa de Barcelona entre d’altres.

Més informació a: www.sabalapainting.com

El Museu Arxiu Tomàs Balvey i Cardedeu amb l’art vigent
Cardedeu amb l’art vigent, des dels seus orígens, és un programa pensat per afavorir l’exposició d’art contemporani, i consolidar-se com a referent en l’àmbit comarcal, però també, i molt especialment, per utilitzar-lo com a recurs pedagògic, per a grans i petits, amb la intenció d’afavorir l’aprenentatge dels llenguatges creatius actuals i la comunicació plàstica entre públic i artista.
Sabala ha estat l’artista seleccionada per el cicle Cardedeu amb l’Art Vigent 2017.

Altres activitats programades:

Sabala. Una trajectòria
Presentació del catàleg
El divendres 15 de desembre a les 19h,es presentarà el catàleg de l’exposició alhora que Sabala farà una visita comentada per l’exposició que permetrà al visitant parlar, dialogar i compartir experiències amb ella i les seves pintures.
L’activitat és gratuïta.

Visites guiades a l’exposició
Des del MATBC s’organitzen visites guiades per a públic adult i escolars dins l’horari d’obertura del museu.
Diumenges a les 12h visita guiada gratuïta.
Per a més informació i preus cal trucar al 938 713 071 o museu@cardedeu.cat

ORGANITZEN: Ajuntament de Cardedeu – Museu Arxiu Tomàs Balvey.
LLOC: Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu
DATES: Del 29 de setembre de 2017 al 4 de març de 2018