Diada Modernista 2017

Publicat el 15 juliol, 2017

Un any més, el MATBC recordarem el final de l’estiueig a la Diada Modernista 2017  dissabte 30 de setembre!!

Un dia ple d’activitats, teatre, música, jocs per a tota la familia i un itinerari guiat acompanyat de petites escenificacions teatrals, pels jardins i les cases d’estiueig del Cardedeu de finals del segle XIX i principis del XX.

Vine a Cardedeu, participa i viu l’experiència de l’estiueig de principis del segle XX. Hi ha Propostes per a totes les edats!

T’hi esperem!

DISSABTE 30 DE SETEMBRE DE 2017

A la plaça Sant Joan

De pagès a plaça

De 10 a 13.30 h

Un viatge als mercats de pagès de fa 100 anys a Cardedeu.

Mecanismes i jocs cinematogràfics primitius

D’11 a 13.30 h

Vine a descobrir tot d’enginys i mecanismes entorn el fascinant món del cinema des del seu origen al segle XIX com el zoòtrop, la càmera fosca o el fenaquistocopi entre d’altres.

A càrrec de Zinematik

A Cardedeu

Botigues al carrer

Amb aparadors modernistes al comerços del centre de la vila per fer tots junts un viatge en el temps

De 10 a 13.30 h

Al Museu

Fontada amb jocs d’abans i circ per a grans i petits

A les 18h

Inici del recorregut al Museu

Us proposem un passeig musicat i teatralitzat fins al parc dels Pinetons on podrem participar d’activitats per a tota la família, amb jocs tradicionals, circ i berenar per a tothom!

Acabarem l’activitat amb un petit concert de la Coral Cardedeuenca.

Amb acompanyament musical a càrrec d’Aires del Montseny i escenes teatralitzades de la mà d’Artescena.

Activitat gratuïta

Modernisme al museu

A les 20h

Un recorregut guiat per la vitrina del museus i per les diferents peces modernistes conservades al fons del MATBC.

Amb tastet de borregos i licors d’herbes en acabar.

Activitat gratuïta

Històries d’estiu a Cardedeu

A les 21.30h

Inici del recorregut al Museu

Veniu i gaudiu de diferents històries inspirades en els vilatans i estiuejants de principis del segle XX en l’entorn modernista de diferents cases i jardins de la vila i amb ressopó final.

A càrrec del grup de Racontades (Paco Asensio, Rubén Martínez i Alicia Molina)

Organitza EsBioesfera amb la col·laboració del MATBC

Preu: 13€ (cal fer reserva prèvia al museu fins el dia 28 de setembre a les 19h )

NOTA D’ÚLTIMA HORA:

s’han anul·lat les següents activitats que tenien loc el diumenge 1:

• Parades de brocanters, de productes modernistes i d’artesans de Cardedeu
  • Mecanismes i jocs cinematogràfics primitius amb Zinematik
  • Danses d’època a la plaça Sant Joan, a càrrec d’Aires del Montseny
  • Vermut modernista
  • Ruta Raspall teatralizada

La resta d’activitats tant de dissabte com de diumenge es realitzaran dins l’horari previst.

També es trobaran menús modernistes en alguns restaurants de Cardedeu així com aparadors decorats de 1900 pel centre de la vila.

Per a més informació no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

DESCARREGA’T EL FULLETÓ AQUÍ!