Preparant la Diada Modernista 2017!

Publicat el 15 juliol, 2017

Un any més, el MATBC recordarem el final de l’estiueig a la Diada Modernista 2017!!

Dos dies plens d’activitats, teatre, música, dansa i jocs per a tota la familia i un itinerari guiat acompanyat de petites escenificacions teatrals, pels jardins i les cases d’estiueig del Cardedeu de finals del segle XIX i principis del XX.

Us avancem alguna de les activitats que es duran a terme al llarg del cap de semana.

En breu podreu consultar el programa complert.

Dissabte 30 de setembre
A la plaça Sant Joan i al parc dels pinetons

Pel matí:

De pagès a plaça
De 10 a 13.30 h – Un viatge als mercats de pagès de fa 100 anys a Cardedeu

A la tarda:

Fontada fins als pinetons

A partir de les 18h – Una passejada fins a la Font dels Pinetons amb escenes teatrals, música de passa carrer, circ, jocs i berenar per a tothom!

I al vespre, visita guiada per les peces modernistes del Museu i teatre en un escenari modernista!

Diumenge 1 d’octubre

Diada Modernista. Escenes d’estiueig

A la plaça Sant Joan

Productes d’època, botigues obertes, aparadors modernistes, danses, teatre i moltes coses més!

Al Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu

Ruta Raspall teatralitzada

A les 10.30h – Itinerari guiat per descobrir, tot passejant, l’arquitectura d’en Raspall per a l’estiueig a Cardedeu. S’acompanyarà de petites escenificacions en els diferents escenaris modernistes a càrrec de l’Associació Artescena.

Preu 7€ general / 5€ reduïda

(Amb reserva prèvia)

I durant tot el cap de setmana:

La vitrina del Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu

El joc de l’estiueig. A la 3a planta del museu