Jordi Tolosa. Espai, temps, jo

Publicat el 30 setembre, 2014

Dins el cicle Cardedeu amb l’art vigent 2014

ORGANITZEN: Ajuntament de Cardedeu -Museu Arxiu Tomàs Balvey.

LLOC:Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu

DATES: Del 3 d’octubre de 2014 a l’1 de març de 2015

HORARIS: de dimarts a dissabte de10 a 14h i de16 a 19h

Diumenges i festius matins de10 a14h

Entrada gratuïta

Jordi Tolosa. Espai, temps, jo

El proper divendres 3 d’octubre a les 19h s’inaugurarà l’exposició Jordi Tolosa. Espai, temps, jo dins el cicle Cardedeu Amb l’Art Vigent 2014.

Una mostra del treball de l’escultor Jordi Tolosa que pretén apropar al públic la seva obra més recent i fer una mirada introspectiva a través de la representació de l’espai o la importància de l’atzar i la petjada del temps.

Les seves obres parteixen d’un recerca artística que ofereix la possibilitat d’anàlisi a través de diferents lectures com són la representació de la realitat, la relativitat de la representació o les formes de representació.

Jo, que ficciono geografies del somni i recordo records, que dibuixo imatges llunyanes,

realitats, veritats o temps, que he viscut en llocs inventats.

Jo, sol, com una bombolla en l’Infinit.

Jordi Tolosa

Podeu trobar més informació de l’artista Jordi Tolosa  al web:

Una exposició que omplirà les sales del MATBC fins l’1 de març de 2015.

Jordi Tolosa

El cicle de Cardedeu amb l’Art Vigent 2014 obre la programació d’enguany amb l’artista Jordi Tolosa, nascut a Badalona l’any 1956.

Ha exposat a Arts Santa Mònica (Barcelona), al Museu d’Art de Cerdanyola (Cerdanyola del Vallès) o la fundació Vilacasas i a la Fundació Suñol, entre d’altres.

També ha participat en exposicions col·lectives a la biennal d’art de Tarragona, a ARTFAD de Barcelona o al Centre d’Art Santa Mònica de Barcelona.

El Museu Arxiu Tomàs Balveyi Cardedeu amb l’art vigent

Cardedeu amb l’art vigent, des del seu origen, és un programa pensat per afavorir l’exposició d’art contemporani a Cardedeu, i consolidar-se com a referent en l’àmbit comarcal, però també, i molt especialment, per utilitzar-lo com a recurs pedagògic, per a grans i petits, amb la intenció d’afavorir l’aprenentatge dels llenguatges creatius actuals i la comunicació plàstica entre públic i artista.

Enguany, la selecció dels participants també s’ha fet mitjançant un jurat format per Arantza Morlius (Generalitat de Catalunya), Anna Crosas (Diputació de Barcelona), Martí Sunyol(Comissió Assessora del MATBC) i Teresa Blanch Bofill (MATBC).

Altres activitats programades

Jordi Tolosa. Una trajectòria.

Pel proper divendres 7 de novembre a les 19h, l’artista Jordi Tolosa farà una visita comentada per l’exposició que permetrà al visitant parlar, dialogar i compartir experiències amb ell i la seva obra.

L’activitat és gratuïta.

Visites guiades a l’exposició

Des del MATBC s’organitzen visites guiades per a públic adult i escolars dins l’horari d’obertura del museu.

Diumenges a les 12h visita guiada gratuïta.

Per més informació i preus cal trucar al 938 713 071 o museu@cardedeu.cat