Raspall a Cardedeu

1er diumenge de mes de març a juny i d’octubre a novembre
Publicat el 14 desembre, 2010

Raspall a Cardedeu

Durant els mesos d’ octubre i novembre i des de març i fins a de juny, el Museu Arxiu Tomàs Balvey proposa per cada primer diumenge de mes, descobrir, tot passejant, l’ arquitectura per a l’estiueig a Cardedeu. Des de les cases i torres envoltades de jardí, fins a l’arquitectura civil amb parcs, fonts i dissenys urbanístics. I alhora conèixer l’obra de l’arquitecte vallesà Manuel Joaquim Raspall (1877-1937) qui va treballar com arquitecte públic i privat en nombroses poblacions de la comarca del Vallès Oriental, entre elles Cardedeu, municipi que conserva nombrosos testimonis del temps de l’estiueig.

La Ruta Raspall a Cardedeu es fa el primer diumenge de mes, de març a juny i d’octubre a novembre.

La sortida és a les 10.30h des del museu i el preu són 7 € per persona (5 €  els nens,  jubilats i amics del museu).

“Ruta Raspall amb geolocalització”

Ara també podeu fer la Ruta Raspall amb l’acompanyament del vostre dispositiu mòbil amb l’aplicació realitzada per l’ex-alumne de l’INS Raspall de Cardedeu, Ariadna Costas Mañero.

Per gaudir-ne primer cal que ens baixem l’aplicació catalana i gratuïta Eduloc (http://eduloc.net) en el nostre dispositiu mòbil. Un cop la tinguem podem entrar, dins la Biblioteca d’Escenaris, a la “Ruta Raspall”  (http://eduloc.net/ca_ES/escenari/1613/preview-iframe) i ja podem començar la nostra visita cultural per Cardedeu, doncs l’ampliació ens buscarà el punt més a prop que tinguem per començar. A cada punt, trobarem informació arquitectònica, artística i històrica de l’edifici, imatges des de tots els angles, així com accés a més informació a diferents llocs web. Un altre dels atractius d’aquesta ruta és que en tots els punts es pot gaudir d’una audiodescripció per a persones invidents.

També trobareu el codi QR a la porta d’entrada del MATBC on podreu descarregar-vos la ruta.